M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

miercuri, 5 august 2009

August - dare de seama



Nu e sfârşitul verii dar îmi doresc atât de tare să vină încât I might just wish the summer into ending. N-am plecat încă în vacanţă deşi aşa pare. Nu m-am oprit din citit deşi ritmul a încetinit considerabil. E cald şi mi-e imposibil să stau prea mult tolănită cu o carte în braţe. Aştept cu nerăbdare să treacă şi luna aceasta nesuferit de caldă şi să reintru în rutină.
Am văzut că şi pe la alţii e căldură mare şi s-au cam retras din blogosferă...aştept toamna că mi-e dor de ei...
Până atunci, mai am 16 zile până la concediu...


Între timp, pe neaşteptate, mi-am schimbat priorităţile - chiceneta mea o duce din ce în ce mai bine ceea ce nu poate decât să mă bucure. Din aceiaşi direcţie o să sosească în curând şi o surpriză mică, mică dar care mă umple de satisfacţie. :)
Aproape în aceiaşi categorie, celălalt puiuţ de blog se descurcă şi el binişor, mai ales acum că mi-am achiziţionat aparat nou :D (nu m-am putut abţine...să nu mă laud, that is).

Şi ca să revenim la tematica blogului:

August Wishlist/Checklist

  • de terminat Pacientul englez - interesant dar merge greu
  • pe noptieră - Confesiunile unui cafegiu - ezit să o citesc în acelaşi timp cu cea de mai sus
  • pe raft: Negurile, din seria Avalon - un fantasy lunguţ dar perfect pentru cele 10 ore de mers cu trenul care mă ameninţă în curând (ştie cineva dacă la cuşetă există veioză? oare o să pot citi când alţii dorm...)
Pe 22 plec în concediu. Voi fi în trecere prin Sighisoara şi Sibiu (*grin). Feel free să-mi recomandaţi diverse de văzut, cumpărat, consumat, vizionat, etc...

Bissous!

3 Comentários:

Bianca spunea...

NU știu dacă la cușetă există veioză, dar știu că la vagonul de dormit (unde sunt doar doi în compartiment) există un fel de "beculeț" cu lumina destul de slabă.
Și dacă tot mai ai până la concediu îți trimit pe aceasă cale o leapșă despre cărți, pe care sper că o vei onora :)
E aici: http://celina-bianca.blogspot.com/2009/08/ce-carte-ai-recomanda-si-de-ce.html

cg spunea...

in Sibiu de vazut: Cornelia

Diana B. spunea...

Bine-ar fi! :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO