M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

duminică, 12 aprilie 2009

Contrasecunde - Iulia Pana


Iata, scriu pima oara despre poezie. Asta pentru ca sunt si am fost dintotdeauna convinsa ca poezia e altceva. Altceva decat literatura. O bucatica dintr-un suflet ce nu necesita sucit, invartit, comentat si povestit. In tara mea inventata poezia se citeste, nu se recenzeaza.
Am vrut sa scriu totusi despre volumul acesta pentru ca am fost la lansarea lui si mi s-a grozav ca am auzit unele poezii inainte de a le citi, mi s-a parut grozav sa aud cum s-au nascut unele poezii, cui sunt ele dedicate si sa descopar fie doar si o faramita din trairea poetului atunci cand le-a nascut.
Si pentru ca poezia se recomanda cel mai bine prin ea insasi, va invit sa cititi aici una din poeziile din volum. As fi vrut sa va las citate despre un pisic cu mai multe vieti, despre poemele care bat din picioare si iubirea care s-a ascuns intr-un ceas vechi. Nu cred insa ca se cuvine.
Nu gasesc nici sa va recomand spre cumparare decat un volum din 2003, Noaptea Scorpion, dar adaug link mai tarziu daca apare prin librariile online.

1 Comentário:

Bejenaru Gabriela spunea...

fie ca Sfanta sarbatoare a invierii Domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine:incredere,lumina,iubire si speranta...Hristos a inviat....Paste fericit,te astept cu o mica surpriza pe blog

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO