M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 5 februarie 2009

Doina Jela - O suta de zile cu Monica Lovinescu



Am asteptat aceasta carte un pic peste o luna si, o boy, how worthy it was of it! Stiu ca am o pasiune indiscreta pentru vietile personale ale scriitorilor...si cartea asta e tocmai pe gustul meu. Un gust mai amar de data asta insa... Cu gandul la Monica Lovinescu, cine a fost ea, cum si-a trait viata si cum a murit, pasiunea mea mi-a adus tristete de data asta- tristete in fata nerecunostintei de care se pare ca suferim toti ca romani. Vocea libertatii noastre (si spun a noastre desi eram mult prea mica pentru a constientiza lipsa acestei libertati) s-a stins intr-o tara straina (care desi a adoptat-o nu stiu daca i-a fost cu adevarat acasa), intr-un mouroir.
Printre randuri se citeste insa si multa dragoste. O prietenie de neclintit, devotament si dragoste sincera cum nu am mai vazut intre prieteni. Am fost foarte impresionata de cartea asta. M-a facut sa realizez cat de teribil trebuie sa fie sa fii batran...sa stii ceea ce ai fost si sa nu mai poti fii acea persoana.

Despre carte cititi si pe Bookblog si o puteti cumpara, la oferta, de aici.

2 Comentários:

Esk spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Ai vazut interviul Marinei Constantinescu cu Nina Cassian?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO