M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 21 ianuarie 2008

Tu cafe



Visez la uracioasele zile caniculare, suportabile numai printre stropi racorosi de mare vamaioata...visez la beri nenumarate si un paharel de tequila ca sa uit tot tot tot, visez la imbrtisari prelungi in frigul de la 3-4 dimineata, visez la o singura cafea suportabila...in Vama, la picioare pline de nisp si par ravasit de sarea marii...
Mi-e dor tare...e casa mea pana la urma...

1 Comentário:

aneanu spunea...

Bun gasit in casa noua. Eu ma feresc sa-mi mai fac ca prea sunt multe. Si acum cineva imi mai trimite un offline plin de satisfactie "te-am gasit pe 360!", sau daca nu e 360, e hi5, netlog, wordpress, imeem, second life, skype, last fm, imvu si asa mai departe. Singura parte buna in toata treaba asta e entuziasmul initial si poate si faptul ca devin alti oameni fericiti descoperindu-mi barlogul pe sistemul "bau! te-am prins" pentru ca inspirativ nu ma ajuta in plus, nu e nici o diferenta. Insa daca la tine sta altfel, bravo! :D

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO