M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 17 ianuarie 2008

7.08.2007

Am trecut din nou prin cateva zile triste...si le simt de parca ar fi niste iesiri din realitate. Sunt tot eu...dar alta...viata imi pare mai palpabila si simt totul mult mai intens.

Cand sunt trista - ma simt mai mult eu decat oricand altcandva

- muncesc mult si mai cu drag decat de obicei

- plang aiurea si imi face rau si bine in acelasi timp

- sufar pentru vini imaginare

- analizez orice cuvant, expresie sau nuanta a vocii

- ascult muzica lacrimogena si mi se pare divin de frumoasa

- ma privesc cu ura in oglinda

- ma enervez si ma intristez si mai tare pentru ca nu mai stie sau nu mai vrea sa ma impace

- zambesc pentru ca cineva ma asteapta totusi sa ajung acasa

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO