M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 17 ianuarie 2008

Constantine

Nu sunt cea mai mare fana a lui Keanu Reeves...de fapt, nu imi place deloc...drept dovada, nu mi-a placut nici in Constantine - un film foarte potrivit gusturilor mele. As fi ales pe altcineva pentru rolul lui John Constantine - poate un frumos necunoscut sau poate chiar tipul din Spartacus Image.

Totusi, cu exceptia monstrului din gandaci, Constantine mi-a placut. Combinata perfecta de mitologie cu religie presarate cu dulci asa-numite erezii. Nu e cel mai bun film din lume dar e un gen care mie imi place - undeva intre fantasy si thriller.

Personajul preferat - Gabriel - intr-o ipostaza in care nu l-am mai vazut pana acum - inger decazut...nemultumit de dumnezeu si in stransa colaborare cu fiul diavolului.

Si, apropo de diavol - foarte haioasa reprezentare a lui satana - un aproape-mosulica cinic si cu alura de mafiot.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO