M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 17 ianuarie 2008

Casa noua


Iacata-ma in casa noua...pagina noua, optiuni noi...all new. Am important, for old time's sake, cateva din postarile de pe 360. Desigur, nu e acelasi lucru...dar am vrut sa le am aici, in caz ca yahoo hotaraste sa stearga 360-ul.
Nu stiu nici eu exact de ce incep iar sa scriu...poate de singuratate...si nu ma intelegeti gresit, imi place singuratatea, dar parca simt nevoia sa zic ceva, sa urlu uneori, sa declar sus si tare ca imi place asta si imi displace cealalta. Mi-e dor sa impart cu cineva muzica si cartile mele.

Sper sa va placa si sa ma mai cititi din cand in cand...stiu mai bine decat oricine cat de greu e de acceptat orice fel de schimbare.

P.S. Numele blogului e imprumutat fara permisiune de la Isabel Allende...sper sa nu se supere :P.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO