M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 17 ianuarie 2008

Isabel Allende



Am inceput sa am o fascinatie incredibila pentru viata autorilor care imi plac...de fapt, asta a inceput de mult...poate inca de cand am citit Sexus...poate de mai devreme...in orice caz, ma bucur enorm cand mai descopar cate o poza cu unul sau altul din autorii mei preferati...

Si iat-o pe Isabel Allende!

Influentata din plin de ascendenta ei: bunica avea viziuni premonitorii si pare un personaj clasic al literaturii magice latino-americane, in timp ce unchiul ei a fost presedintele chilian Salvador Allende, convertit la marxism, figura marcanta, ba chiar mitica a Americii de Sud, roamnele Isabellei Allende impletesc fantasticul si realismul intr-un fel in care numai scriitorii latino-americani stiu sa o faca.

Romanele ei sunt incredibile...sunt basmele unui secol mult prea realist si realitatea unei epoci de poveste. Lumea ei se potriveste starii mele de spirit...personajele ei sunt mituri si legende pe care mintea si sufletul meu le adopta cu usurinta.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO