M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 17 ianuarie 2008

De ce mi-am luat pisica?!

Pentru ca ma asteapta la usa, de fiecare data, oricat de tarziu as veni si daca ajung mai devreme alearga uimit spre mine si se bucura enorm.

Pentru ca imi toarce in brate de fiecare data cand lucrez la calculator.

Pentru ca se tolaneste langa mine cand citesc.

Pentru ca ma imi ascunde brichetele sub pat si nu ma lasa sa fumez.

Pentru ca ma pandeste cand fac baie si imi arunca samponul in apa ca sa pot ajunge mai usor la el.

Pentru ca atunci cand plang se uita curios la mine si da cu labuta.

Pentru ca ma trezeste dimineata si nu intarzii niciodata la birou.

Pentru ca imi aminteste cat de putin imi trebuie ca sa fiu fericita.

Pentru ca tip la el tot timpul si ma iarta de fiecare data.

Pentru ca il face pe Alex sa zambeasca si sa se joace.

Pentru ca nu ma lasa niciodata singura.

1 Comentário:

Rox spunea...

pt ca e puficios...si frumos pur si simplu
pt ca stie exact unde te doare si vine si se aseaza acolo si iti trece
pt ca e cel mai simpatic cand se spala si da cu labuta peste fata ca sa se spele bine
pt ca dk ajungi nervos de la scoala/servici..iti va sari in brate si o sa uiti ca erai nervos...
pt ca..cats rule!!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO