M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 17 ianuarie 2008

23.01.2006

Dimineata,in jur de ora 11, erau -19 grade...iarna,nu gluma...si ce daca..m-am simtit extraordinar toata ziua...ador iarna...cu gerul si cu vantul si cu frigul ei cu tot...chiar daca mi-au inghetat si genele azi...tot imi place...

...imi place laptele cu caramel pe care mi-l face Bella si caloriferul de langa masa prezidentiala(prietenii stiu de ce:);

... imi place ca nu mai aud babele comentand in troleu,manelisti cu figuri vorbind la telefon ca la usa cortului, pipite semi-dezbracate gasculind de-aiurea..e in sfarsit liniste..ma plimb in voie..doar eu cu gandurile mele si cu vantul;

... imi place senzatia de bine pe care o am cand intru in casa la caldurica;

...imi place sa ma cuibaresc sub plapuma...sa ma furisez dupa visele mele grabite...sa le surprind in cele mai ciudate ipostaze...sa le intrerup brusc scotand nasul de sub plapuma...

...imi place singuratatea iernii...m-am indragostit de ea din "Craiasa Zapezii" si o vad mereu la fel de frumoasa cum e in poveste...

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO