M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 17 ianuarie 2008

Despre mitocanie sau drumul spre nesimtire

Acesta este un mic articol pe care l-am scris pentru un forum foarte drag mie. Pentru ca este un subiect care imi starneste tot felul de reactii am sa postez si aici mini-articolul cu promisiunea ca va voi da in curand si link-ul catre respectivul forum.

Mitocania, sau drumul spre nesimtire

Din punctul meu de vedere, nu exista nimic mai rau pe lumea asta decat lipsa de bun simt! Bunul simt este primul lucru pe care il caut la o persoana si atunci cand nu il gasesc intorc spatele si plec fara nici cel mai mic regret. De cele mai multe ori insa, reactionez, pentru ca ma revolta profund mitocania si pentru ca sunt de parere ca orice om are dreptul la respect pana in momentul in care dovedeste ca nu il merita.
Mitocania nu este strict legata de anii de scoala, de contul din banca si nici macar de inteligenta. As spune mai degraba ca este un lucru pe care il inveti acasa, de la parinti. Ei te invata, involuntar, sa ii respecti sau sa ii dispretuiesti pe ceilalti, sa convietuiesti civilizat sau sa ignori identitatea, nevoile sau drepturile celorlalti.
Se pare ca din ce in ce mai mult mitocania este si un mijloc de a te face observat pe internet, si mai ales pe forum-uri si blog-uri. Unii o accepta ca atare, ii amuza, si o considera inofensiva; ba chiar se bucura pentru ca astfel, respectivele site-uri, forum-uri, blog-uri prospera. Altii se revolta, se cearta, tipa si urla (atat cat este posibil virtual), isi spun punctul de vedere si incearca sa elimine elementele negative din discutie(a se citii mitocanii!). Iar altii, majoritatea as zice eu, ignora pur si simplu orice manifestari de genul acesta din diferite motive: ba nu se simt in stare sa tina piept unui asemenea specimen si atunci prefera sa isi inchipuie ca nu exista, ba se vad (pe buna dreptate) ca fiind superiori si nu vor sa se coboare la nivelul de ne-civilizatie a unui asemenea om.
Toate aceste reactii mi se par indreptatite si perfect normale! Tind insa sa militez pentru prima -reactia - deoarece nesimtirea a devenit un fel de virus...daca nu este combatut se raspandeste si imbolnaveste pe toata lumea!

D.B.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO