M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

duminică, 17 februarie 2008

The beautiful people

De cateva zile incerc sa scriu un blog...si iata ca imi dovedesc inca o data cat de greu imi e sa scriu despre lucruri bune...si cum amagesc hartia sau spatiul virtual ca in viata mea ar exista numai lucruri neplacute.
Si totusi nu e asa...uneori frumosul ma loveste si ma impresioneaza atat de tare incat poate ca nu vreau sa scriu despre asta tocmai pentru a nu risca ceva...din superstitia stupida ca daca vorbesc despre un vis sau o minune acestea se destrama si dispar.
Dar nu e cazul acum...am intalnit un om frumos...o persoana deosebita care mi-a colorat weekendul si probabil si inca multe alte zile de acum incolo. Propriul meu mos craciun la mijloc de februarie...pe care l-am asteptat in zapada si cu neincredere dar el a venit nevertheless si mi-a amintit de bucuria copilareasca de care imi era atat de dor. Ii multumesc si vreau sa-i daruiesc si eu un pic de frumos...



Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO