M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

miercuri, 31 decembrie 2008

2008 - Over and out

Photobucket

Pentru ca toata lumea face bilanturi, si nu imi displace ideea mai deloc m-am uitat printre cele citite anul asta si am facut un mic top cu ce mi-a placut mai mult si ceea ce as recomanda si altora spre citire.
1. Philippa Gregory - The Other Boleyn Girl (nu stiu cum o fi in romana, dar recomand, ca intotdeauna, varianta in engleza)
2. Convorbiri cu Octavian Paler - Daniel Cristea Enache - cartea revelatie a anului, mi-a devenit ca o biblie, revin la ea, iar si iar si daca m-ar ajuta memoria, probabil ca as memora-o.
3. Paula - Isabel Allende - se afla in top mai mult datorita faptului ca am asteptat mult pana am reusit sa o cumpar si sa o citesc. Mi-a placut mult pentru ca am asteptat-o mult.
4.Siegfried - Harry Mulish
5. Bebelusul - Marie Darrieussecq
6. Dormi - Annelies Verbeke
7. La portile moscheii - Kader Abdolah
8. Notre Dame de Paris - Victor Hugo
9. Druon - Regii Blestemati
10. Mario Vargas Llosa - Caietele lui Don Rigoberto
11. Suskind - Despre iubire si moarte

Diverse chestii care mi-au placut anul asta:

Filme: The Tudors
An American Tail
Wall- E
The Island

Muzici noi sau redescoperite: Anouk - Who's you momma
Patrice
Tom Waits
Yum-yums: Ina
Teo
La tartine gourmande
Joy of baking

Internet stuff: Ex libris
Libraria Nautilus
Forum de lectura Delibris
Lara Jade

Asadar, an nou, haine noi pentru blog, planuri multe si liste de lectura (nepublicate inca). Hope you all had a wonderful year; pentru mine chiar a fost plin de lucruri bune si mult noroc si toate cele in cel ce vine :).

Diana




1 Comentário:

Laura Apetroaie spunea...

La multi ani Diana! Un an bogat in carti bune si sa dea Dumnezeu sa citesti mai mult in 2009 :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO