M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

vineri, 12 decembrie 2008

Cea mai pretioasa carte




O idee frumoasa pe blogul lui Luciat pe care o preiau si eu desi leapsa nu s-a indreptat catre mine.
Ochii Beatricei este cea mai pretioasa carte a mea din mai multe puncte de vedere. In primul rand imi aduce aminte de o bucatica boema din viata mea de studenta, o perioada in care eram doar eu si cartile si ce bine si liniste era :). In al doilea rand, pentru ca este o editie extraordinar de frumoasa si ingrijita, cea mai frumoasa carte pe care o am in biblioteca. Si nu in ultimul rand, pentru ca am pe ea o dedicatie deosebita. Intr-o alta zi, poate va povestesc cum l-am intalnit pe domnul Patapievici si nu am fost in stare, de emotie, sa scot decat doua cuvintele. :))

O dau mai departe Corneliei, Valentinei si Anei...daca vor si le face placere! Si oricui altcuiva doreste evident. :)

2 Comentários:

Anonim spunea...

interesanta leapsa dar greeaaa alegere :) o sa ma gandesc...cat despre intalnirea cu domnul Patapievici, poate ne povestesti la schimb de carti

Valentina spunea...

Abia acum am vazut ca ai dat mai departe leapsa asta :)

Scuze!!!
pfua: dar grea alegere! trebuie sa ma gandesc si sa ma gandesc...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO