M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 15 decembrie 2008

Dan Puric - Cine suntem


Cumpar adesea carti drept cadouri pentru ca e atat de simplu si pentru ca e un exercitiu bun de cunoastere a oamenilor. E destul de dificil sa gasesti o carte pe gustul fiecaruia dar cel putin stii ca ea exista undeva si ca nu te invarti ca bezmeticul printr-un supermarket dupa banale inutilitati. Aceasta a fost, sper eu, o alegere fericita pentru o persoana destul de greu de multumit. Si ca intotdeauna am cedat rapid tentatiei de a o citi inainte de a o darui. De fapt, mai rar fac cadou carti al caror continut nu-l cunosc. (Am facut mai demult o gafa si era sa daruiesc Pianista viitoarei soacre. Bine ca am citit-o inainte si am evitat dezastrul!)

Asadar, Cine suntem a lui Dan Puric a fost o surpriza placuta si extrem de neasteptata. Desi il apreciez si admir pe dl Dan Puric pentru tot ceea ce face din punct de vedere artistic, am descoperit in aceasta culegere de interviuri si cuvantari un suflet frumos, plin de pasiune si indrazneala. Convingerile mele agnostice si usor ateiste palesc in fata credintei lui uluitoare si mai ales a felului in care o exprima si o impartaseste tuturor. Iti este greu sa nu crezi intr-un dumnezeu atat de frumos iubit si inteligent explicat. In acealsi timp m-a impresionat zelul si indarjirea cu care isi apara tara si poporul, cu care ne ofera solutii si ne deschide ochii. Cartea este impanzita de citate si referinte la autori si oameni care l-au impresioant si format.
Mi-a ramas in suflet o idee pe care nu o pot exprima la fel de bine dar care se refera la faptul ca trecutul este ceea ce suntem si ca "traieste-ti clipa" nu este tocmai cel mai bun motto pentru o viata de om.

O carte frumoasa, un om deosebit...un dar cu totul aparte!

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO