M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 8 decembrie 2008

Daisy Miller - Henry James



Am foarte putine de spus despre aceasta nuvela. M-a plictisit intr-atat incat nu am citit si celelalte povestiri din colectie. Nu imi place Henry James, oricat de laudat ar fi si oricat de genial le pare tuturor. Nu-mi place si basta.
Si cam atat. Cea mai scurta recenzie ever! :)

2 Comentários:

Anonim spunea...

Imi pare rau :D...Ai citit-o in engleza? Daca nu, poate ar trebui.

Diana B. spunea...

Am avut o versiune in romana...nu ma prea trage inima sa o mai citesc o data fie si in engleza.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO