M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 14 iulie 2008

Bebelusul - Marie Darrieussecq



Drept lectura usoara de weekend am ales cartea acestei saptamani din colectia Cotidianul, amagita, recunosc, de titlul si descrierea de pe coperta 4. "Bebelusul" este un fel de strigat de ajutor din partea unei scriitoare care isi pune viata si scrisul in balanta odata cu maternitatea si nasterea copilului. Desi abunda de "hidden meanings", cartea este amuzanta si transmite cu o oarecare usurime greutatile, nedumeririle, temerile si frustrarile unei femei care se trezeste dintr-o data sclava a biberonului si scutecelor. E interesant de urmarit cum o mama trece prin nevoia de a fi sigura ca bebelusul este al ei (il pune pe tata sa urmareasca asistenta cu copilul prin maternitate), cum invata sa ii recunoasca fiecare scancet si grimasa, mirarea ei in fata acestei trairi noi si cu totul altfel decat orice altceva.

O recomand din plin tuturor persoanelor de gen feminin care sustin sus si tare ca isi doresc un copil (fara a se gandi prea mult la ce inseamna asta) dar si persoanelor de gen masculin (pentru ca, nu-i asa, au si ei o oarecare contributie la treaba asta. smilie )

2 Comentários:

Laura Apetroaie spunea...

Am citit si eu cartea intr-o singura zi..parca nu ma puteam opri, imi propuneam sa mai citesc o pagina si sa ma opresc; dupa acea pagina, hai inca una, si inca una..

Diana B. spunea...

Mie mi-a placut foarte mult. SI parca acum ca a trecut ceva timp ide la lectura mi-o amintesc cu placere.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO