M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 14 ianuarie 2010

Suparari...

Sunt foarte suparata. Pe 11 decembrie am comandat 2 carti de la libraria Humanitas online. Sylvia Plath si Neagu Djuvara. Le astept si acum. La inceputul anului le-am scris mail. Raspunsul il astept si acum. Ar trebui sa-i sun...dar mi se pare revoltator ca tot eu trebuie sa sun ca sa ascult scuze penibile ale unui operator care probabil ca oricum nu are nimic de a face cu asta!
Dar sunt suparata si vroiam sa spun cuiva!

P.S. Si by the way...la Nemira nu am patit asa ceva niciodata!



10 Comentários:

Bianca spunea...

Eu am pățit la Adevărul în primăvara trecută. Am comandat 3 carti care au venti abia in toamnă. Evident că intre timp le-am luat din librăiile lor si am refuzat coletul. Cred că aveam și motiv.

Acum am pățit cu Cotidianul. Bun știu că din ianuarie el nu mai există, dar pe site se puteau face in continuare comenzi la cărți ceea ce am și făcut la începutul lui decembrie. Coletul nu a venit. Nici nu-l mai aștept.

ama spunea...

eu am patit cu humanitas la fel. acum un an si ceva cred.... nici raspuns la mail, nici cartile nu le-am primit vreodata!

YukiAme spunea...

nasol, pacat. si eu am renuntat sa mai comand online de la humanitas cand ei spun pe site ca peste o anumita suma ai n% discount; si m-am apucat eu de adunat carti in cos si am depasit suma cu mult si cand apare calculul final pe site era fara discount.

Laura spunea...

Am patit si eu din astea!!! Nu le gasesc nici un fel de scuza, chiar si in vacanta fiind trebuiau sa anunte intr-un fel intarzierea..

Diana B. spunea...

Mda..va ca nu sunt eu ghinionista, sunt ei neseriosi.
O alta intamplare curioasa a fost cand am modificat adresa de livrare si pretul de pe factura era usor diferit fata de cel dinainte (adresa fiind evident in acelasi oras-factura fiind pentru aceleasi produse).
Acum am primit pe mail, a treia oara, vestita factura de la ei. Si daca vin cartile nu le mai ridic...de nervii ce mi i-au facut !

Cinabru spunea...

Nu esti singura, si eu am patit la fel cu Humanitas. Se pare ca e un stil de a face comert - te tin in tensiune, pana cedezi si le cumperi de la librarie. Si uite asa pierd unii.

Diana B. spunea...

Si totusi...nu e mai avantajos pentru ei daca le cumperi direct de pe net? Ce interes au ei sa te trimita la o librarie care poate ca nu are in perioada asta bani sa plateasca facturile editurilor?
In fine...eu le doresc succes in continuare si sa le fie de bine ...sunt alte librarii online mult mai serioase la care pot apela.

Maya spunea...

si tocmai ce voiam sa-mi comand ceva de la Humanitas..m-am razgandit. Eu am comandat de la Polirom, Nemira, All, Tritonic... dar au fost foarte seriosi si prompti.

Diana B. spunea...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Anonim spunea...

Exact la fel am patit eu cu "Cronica de familie" de la Jurnalul national: am comandat-o pe la jumatatea lui decembrie si mi-a venit in final pe la jumatatea lui ianuarie...

Intre timp o vazusem la o librarie, insa mie nu mi-a trecut prin cap varianta de a o cumpara si a refuza apoi coletul.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO