M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

miercuri, 24 septembrie 2008

Lumina Nordului - Cronin




Carticica asta am gasit-o prin multimea de carti ramase de la Schimb de Carti, carti pe care nu le mai revendica nimeni. Am luat-o la citit pentru ca este veche, cu pagini galbene si coperti maro cartonate, e tiparita aerisit si miroase a vechi; cu alte cuvinte, o adevarata placere sa o simti in mana.
Povestea e usoara si clasica. Un ziar micut dar serios incearca sa se mentina pe linia de plutire intr-un orasel micut dar virtuos care cade in ispita unui tabloid intr-o perioada in care acestea inca mai erau scandaloase. Mandria si convingerile morale se dovedesc, in final, cele mai bune arme, desi acestuia nu-i lipseste intru totul tragedia. Ziarul iese invingator dar nu fara sacrificii. Un fel de Ana a lui Manole, daca vreti, fara de care zidul nu se ridica. O poveste deloc complicata dar atragatoare si antrenanta. Drept dovada, lectura nu mi-a luat mai mult de doua zile.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO