M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

vineri, 1 ianuarie 2010

Recomandari din 2009 si la multi ani!


Anul care a trecut n-a fost pentru mine printre cele mai prolifice in ceea ce priveste lectura. Am inceput in forta dar spre sfarsit nu am mai reusit sa ii dedic atat de mult timp pe cat as fi vrut.
Acum, mi s-a adunat teancul de carti de citit si cum mi-am rezolvat cam toate problemele, pot sa recuperez teren.

Dintre bucuriile livresti de anul acesta imi amintesc cu placere si recomand:

Midnight's Children - Salman Rushdie
Doina Jela - O suta de zile cu Monica Lovinescu
Gabriela Melinescu - Jurnal suedez 1
Sam Savage - Firmin
Jhumpa Lahiri - Porecla
Neil Gaiman - Coraline
M.Z.Bradley - Doamna din Avalon


Printre altele, pe lista in 2010 am:
S-aveti un an bun, cu timp liber atat cat va doriti, buget considerabil pentru carti :), mintea limpede si alegeri potrivite.

La multi ani!



2 Comentários:

Anonim spunea...

Asa sa fie, Doamne-ajuta! La multi ani! :)

Bianca spunea...

Mulțumesc de recomandări.
La mulți ani și să ai un an foarte bun cu spor la citit :*

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO