M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

sâmbătă, 23 mai 2009

Neil Gaiman - Coraline


Astept de mult timp filmuletul acesta si plictisindu-ma tot asteptand m-am invartit pe net si am descoperit ca de fapt este facut dupa o carte. Cartea nu am gasit-o dar am gasit un audiobook, chiar in lectura autorului. Si cum tot mi-am mai zis eu de cateva ori ca ar fi fain sa incerc si genul acesta de lectura am incarcat povestea in player si am plimbat-o dupa mine vreo cateva zile.
Foarte frumos! O poveste simpla dar palpitanta si interesanta despre o fetita simpatica. Din singuratate si plictiseala, la fel ca Alice, se pierde intr-o lume in care totul este...altfel. Coraline (ce nume frumos) descopera, din nou, la fel ca Alice, ca lumea visurilor ei nu este tocmai roz si se intoarce cu drag la parintii ei banali.
A fost interesant sa merg pe strada cu cineva povestindu-mi la ureche, mai ales ca si lectura este extraordinara. Vocea este puternica si hotarata, cu inflexiunile si intonatia atat de necesare unei asemenea povesti, cu soapte si cantelcele haioase. Needless to say, ca nu as fi vrut sa mai ajung la destinatie, atat de mult mi-a placut sa ascult aceasta poveste. Daca as mai gasi carti citite atat de bine, cu siguranta as mai asculta. Mi-a facut o mare placere si o recomand oricui simte nevoia de o poveste.
Pisici si soareci vorbareti, parinti cu nasturi in loc de ochi, gandaci deliciosi formeaza o poveste scurta, pentru copii curajosi si parinti nostalgici.

2 Comentários:

YukiAme spunea...

unde ai gasit audiobook-ul asta? :)
10s

Diana B. spunea...

L-am descarcat de undeva de pe net...nu ma intreba de unde ca nu mai stiu. :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO