M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

marți, 5 mai 2009

Q&A


Am primit o leapsa tare interesanta de la Adina si o postez mai jos pentru ca mi-au placut intrebarile(si in ciuda faptului ca nu-s mare fana leapsa).


1) Ce autor apare cel mai des la tine în bibliotecã?

Isabel Allende, Jane Austen, Henry Miller.

2) Din ce carte ai mai multe exemplare?

Nu prea pastrez dublurile. Am Toti oamenii sunt muritori de S. Beauvoir, dar este acum in circuitul Schimb de carti, si mai am Portretul lui Dorian Gray in romana si engleza si inca vreo cateva, pastrate tot pentru ca sunt in limbi diferite.

3) De ce personaj de ficţiune eşti sau ai fost amorezată în secret?

Nu stiu, nu ma amorezez de personaje...poate de scriitori!

4) Ce carte ai citit cel mai des?

Mandrie si prejudecata... de fiecare data cand mi-e dor...

5) Care era cartea ta preferată la 10 ani?

Imi place sa zic Legendele Olimpului...dar pe atunci citeam mai mult benzi desenate.

6) Care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?

Ryu Murakami - Albastru nemarginit, aproape transparent. Sunt sigura ca au mai fost, dar daca sunt proaste le uit.

7) Care a fost cea mai bună carte citită anul trecut?

Au fost multe - Cronica pasarii arc, Paula de Isabel Allende, Regii Blestemati.

8. Dacă ar trebui să obligi pe cineva să citească o carte, care ar fi aceea?

Ei, depinde de persoana si de ce vreau sa-i demonstrez. Daca ar fi roman...de orice varsta..l-as obliga sa citeasca Jurnalul Fericirii al lui Steinhardt sau Fenomenul Pitesti.

9) Cine crezi că ar trebui să câştige premiul Nobel pentru literatură?

N-am idee, nu urmaresc premiile literare.

10) Ce carte ti-ar plăcea să vezi ecranizată?

Ceva cu happy end, nu-mi plac filmele depresive. :)

11) Descrie visul cel mai straniu care să fi inclus un scriitor, o carte, sau un personaj literar?

Ma visez des in carti dar nu-mi amintesc sa ma fi visat cu vreun scriitor...desi as vrea.

12) Care e cartea cea mai puţin cultă pe care ai citit-o ca adult?

Jurnalul lui Bridget Jones.

13) Care e cartea cea mai dificilă pe care citit-o?

Pendulul lui Foucault.

14) Preferi autorii francezi său ruşi?

Sud americani. :P

15) Shakespeare, Milton, sau Chaucer?

Nici unul.

16) Ce te deranjează cel mai mult în activitatea lecturii?

Faptul ca nu am intotdeauna patul la indemana.

17) Care e romanul tău favorit?

Mandrie si prejudecata, Portretul lui Dorian Gray, Toti oamenii sunt muritori.

18) Joci ceva?

La munca, zuma si un joc tembel pe nume bobo.

19)Povestiri scurte, schiţe?

Destul de rar.

20) Non-ficţiune?

Da.

21) Scriitorul favorit?

Isabel Allende.

22) Ce scriitor crezi că este supraevaluat?

Multi dintre scriitorii americani.

23) Ce carte ţi-ai lua pe o insulă pustie?

Mandrie si prejudecata.

24) Şi…acum ce citeşti?

Castelul din padure - Norman Mailer.

Cine vrea leapsa, go ahead!

6 Comentários:

Tomata cu scufita spunea...

Eeee, inca cineva indragostit de Toti oamenii sunt muritori. :P

Si exemplarul meu e in circuit la Schimb de carti, si sper sa mi se intoarca vestejit inapoi. Asta inseamna ca multa lume a aflat povestea. :)

Cinabru spunea...

Am primit-o si io de la Tomata, o sa raspund zilele acestea.

Valentina spunea...

Imi pare rau pentru Ryu Murakami. Stiam ca e proasta, ti-am zis ca e proasta dar are un titlu excelent.

De fiecare data cand vad titlul asta stau cateva minute pe ganduri sa-mi amintesc despre ce e vorba in carte. E o senzatie ciudata.. :)

Adina spunea...

Isabel Allende, frumos :)

Tomata cu scufita spunea...

Ah si inca o observatie: toata lumea citeste Firmin. Am mai vazut-o pe cel putin 2 bloguri la "reading now". :) e buna?

Diana B. spunea...

Tomata, cred ca de fapt sunt indragostita de Simone de Beauvoir :). Cat despre Firmin, nu e de lepadat. Am terminat-o, povestesc in curand despre ea.

Valentina, nici eu nu mai stiu despre ce este dar stiu ca mi-a displacut si tot asa, am retinut numele.

Adina, am o slabiciune maaaaare pentru literatura sud americana, iar Isabel Allende este...cea mai cea. :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO