M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

vineri, 29 mai 2009

Istoria Frumusetii - Umberto Eco


Editura: Rao
Anul aparitiei: 2005

Nu stiu cum se recenzeaza un album de arta. De fapt, nu conteaza...oricum recenziile mele nu prea se incadreaza in tipare. Aceasta este o carte pe care mi-am dorit-o mult de tot. E genul de carte dupa care tanjesc si pe care o vizitez in librarie in mod frecvent pana reusesc sa o achizitionez. Si asta inca inainte de a o scoate din tipla. Nu va mai spun cu cata fericire am rasfoit-o prima oara si cu cata placere imi scald ochii printre paginile ei.
E adevarat insa ca nu-i tocmai o carte dupa care sa inveti istoria artei. E facuta exclusiv pentru placeri estetice, pentru ca atunci cand te simti blocat in cotidian sa iti poti arunca privirea printre sutele de tablouri si sa te simti inspirat si cum s-ar spune...refreshed. Chiar este o colectie minunata, extrem de bine compusa si ingrijita. Ca sa nu mai zic si ca arata extrem de bine in biblioteca si-i sade bine si pe post de cadou. :)

Si pentru ca tot am laudat-o atat de mult, va ofer si ocazia sa o achizitionati. Acest lucru este o premiera pentru blogul meu dar poate daca exista persoane interesante voi mai oferi si alte carti spre vanzare - in regim de anticariat evident...pentru ca am atat de multe si chiar nu-i nevoie sa le tin in dublu exemplar. :))

Asadar, Istoria Frumusetii - Umberto Eco, in stare impecabila, doar scoasa din tipla si rasfoita de cateva ori - 90 Ron. Daca va uitati repede pe google, in librarii este cu vreo 50 lei mai scumpa. Eu zic ca-i o oferta buna :). Daca va intereseaza, imi gasiti mailul la profil.

2 Comentários:

Valentina spunea...

Sa rasfoiesti si Istoria uratului, e la fel de placuta!

Arana spunea...

Eu am rasfoit Istoria Frumusetii si am citit Istoria Uratului. Mi s-a parut mai fascinanta ideea si nu am fost nemultumita.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO