M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

marți, 26 mai 2009

Claire Castillon - Dedesubt este infernul



Citind acest roman am resimtit o oarecare stare de stinghereala nu mult diferita de cea de la prima mea intalnire cu Claire Castillon. Impresia a ramas cam aceiasi desi, de data asta, balanta inclina mai degraba spre neplacere decat spre placere. Scrisul e ciudat tare - are un anume fel de violenta verbala dar nu atat de evidenta pe cat te-ai astepta la auzul acestui termen (dar nu gasesc altul mai bun).
Personajul mi-a fost tare antipatic, desi tind sa cred ca protagonista e infatisata cu o oarecare exagerare menita sa ...coboare putin femeile de pe piedestalul lor de sensibilitate si dragalasenie. Domnisoara noastra nu este cu siguranta nici dragalasa si nici prea sensibila fata de ceilalti.
Oare Claire Castillon scrie in felul asta tocmai in ciuda faptului ca ea este atat de frumoasa? Nu pot sa ma abtin de la a compara scrisul cu infatisarea ei, detaliu desigur, pentru altii, absolut irelevant.
Atat despre Dedesubt este infernul al lui Claire Castillon. Nu m-a impresionat cu nimic si nu mai vreau sa zabovesc asupra lui.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO