M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 30 decembrie 2010

Bilant de lecturi 2010

Citind bilantul lui Octavian, mi-am amintit ca am facut si eu unul anul trecut si m-am repezit sa vad ce-am scris. Am citit unele dintre cartile pe care doream sa le citesc, pe altele le-am uitat cu desavarsire dar nu-mi pare rau pentru ca in locul lor au fost multe lecturi placute. Am scris despre vreo 30 de carti anul acesta si am citit, poate ca 40. Nu e un numar prea impresionant, dar avand in vedere toate proiectele pe care le-am inceput si care au prosperat numai datorita muncii asidue, sunt multumita ca am reusit sa aloc acest timp lecturii. A fost anul in care mi-am cumparat cartile aproape in exclusivitate de pe net, cu precadere de pe Bookdepository  unde gasesc orice si Nemira care au avut un an plin de oferte.
Dintre catile care mi-au placut va reamintesc:
Realizez acum ca multe carti nu mi-au placut. Mi-as dori sa fac alegeri mai bune in ceea ce priveste lectura... mai ales ca am prea putin timp pentru a-l pierde de-aiurea. Mi-as dori sa citesc mai multe carti noi, desi nu stiu in ce masura aceasta dorinta se impleteste cu cea dinaintea ei. Vom vedea ce-o mai fi la anul. :)
Iata si listuta cu ce mi-as dori sa citesc desi nu-i batuta in cuie:
  • Room - Emma Donoghue
  • Serving crazy with curry - Amulya Malladi
  • Shantaram - Gregory David Roberts
  • The Cookbook Collector - Allegra Goodman
  • The Red Queen - Philippa Gregory
  • Long hard road out of hell - M.Manson
Am un Wishlist destul de nerealizabil pe Bookdepository, asemenea si pe Goodreads - pentru ca mai pierd timpul si pe acolo din cand in cand.
Am inceput un mic proiect legat de carti - Carti fara stapan - este un mini -anticariat cu cartile pe care nu vreau sa le mai pastrez. Incerc sa-mi fac timp sa mai adaug si alte carti acolo pentru ca mai am destule de dat. Partea buna este ca primesc si carti la schimb pentru ele, nu incerc sa scot profit.Le-am pus insa pret pentru ca am multe carti pe lista de cumparaturi si vreau sa mai maresc bugetul pentru carti. :) Daca aveti ceva carti de dat mai departe, treceti pe acolo, poate vreti sa facem schimb. Sper ca pana la sfarsitul acestui an sa maresc mult lista cu carti disponibile.

Cam acesta a fost anul 2010 in ceea ce priveste cartile si lectura. Sper ca anul viitor sa imi aduca o casuta noua pentru acest blog, dar ramane inca de vazut.

Va doresc lecturi placute si in 2011! Sa ne citim cu bine.

Diana


5 Comentários:

Monica Tarţa spunea...

De ce nu ţi-a plăcut Shantaram?

Diana B. spunea...

Nu am zis ca nu mi-a placut. Nici nu am citit-o inca. Aceea este lista cu carti pe care doresc sa le citesc.

Ana spunea...

Ma bucur sa regasesc Infidel la tine pe lista. E un dintre cartile citite in 2010 despre care nu as spune ca mi-a placut( nu pentru ca nu mi-a placu, dar pentru ca nu descrie exact cum am simtit) -DAR,si-a lasat amprenta intr-o asa masura incat chair daca nu sunt intotdeauna de acord cu viziunea doamnei Ali sunt sigura ca voi citi cu interes tot ce a scris...

Simona spunea...

O sa imi permit sa ma inspir si eu din cartile preferate de tine in 2010. Asta pentru ca am incredere in gusturile tale, la tine descoperind-o pe Isabel Allende si pe Marion Zimmer Bradley (great writers). Am facut si eu pe blog un bilant micut cu ce mi-a placut in anul acesta.
Cat mai multe lecturi placute si captivante in 2011!

Diana B. spunea...

Ana, desi initial am fost foarte impresionata de Infidel, acum dupa cateva luni sunt parca in stare sa o privesc cu un ochi oleaca mai critic si sunt de aceiasi parere cu tine in ceea ce priveste cartea.

Simona, multumesc! Un an bun si tie!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO