M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

duminică, 19 decembrie 2010

Khaled Hosseini - The Kite Runner


Titlu original: The Kite Runner
Autor: Khaled Hosseini

Lungime: 372 pagini
Citibilitate: da
Recomand: nu

De ce am ales-o: pentru ca la prima citire, mi-a placut autorul




Demult tot planuiam sa citesc aceasta carte si am ajuns la ea intr-un final, chiar daca numai in versiune audio. Din nefericire, nu face decat sa ingroase randurile cartilor care nu mi-au placut anul acesta. Nu stiu ce s-o fi intamplat...ori alegerile mi-au fost foarte proaste ori mi-am schimbat prea mult gusturile in materie de lecturi.
Stiu cat de laudata este aceasta carte, stiu cat de multa lume o apreciaza si cati nu o ridica in slavi si totusi... Inca nu sunt capabila sa citesc povesti despre abuzuri asupra copiilor si sa le apreciez. Poate veti spune ca nu am maturitatea necesara...si totusi eu sper sa nu am niciodata asemenea placeri. Stiu ca asemenea lucruri se intampla dar nu vreau sa citesc despre ele...mai ales pentru ca cititul este printre putinele placeri pe care mi le permit. Cred ca am mai spus asta undeva...nu mai tin minte unde.
Revenind la roman, desi bine scris in acelasi stil care mi-a placut si la cealalta carte a acestui autor, nu pot trece peste subiectul ei nefericit. Actiunea se invarte in jurul remuscarilor unui tanar, al frustrarilor si povestilor sale despre un trecut trist si incarcat de vinovatie. Povestea este apasatoare si trista. Nu vreau sa imi amintesc detalii asa ca nu vi le povestesc nici voua. Cu siguranta aveti carti mai putin deprimante de citit.

3 Comentários:

SCOALA GALANESTI spunea...

watch the movie ...

Bianca spunea...

După cum am mai spus aici la tine, mie mi-a plăcut cartea, a fost bulversantă pentru mine, dar m-a prins bine, m-a ținut lipită de ea (iar eu asta ador la o carte).

Poți să vezi și filmul, l-am văzut și eu, dar ca de fiecare data cartea este mult mai bună.

Diana B. spunea...

Ei, nu stiu daca oi mai avea rabdare si cu filmul. Dar, Bianca, intradevar, te lipesti de roman. Si eu l-am ascultat(a fost audiobook) cu nerabdare desi nu imi prea placea.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO