M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

duminică, 31 octombrie 2010

The Bonesetter's Daughter - Amy Tan

Titlu original: The Bonesetter's Daughter
Autor: Amy Tan
Lungime: 338 pagini

Citibilitate: da
Recomand: da

De ce am ales-o:  am primit-o cadou :D

These are the things I know are true.


Cand am primit minunatia aceasta nici nu s-a pus problema sa nu ma indragostesc de ea. Ca o superficiala ce sunt,am iubit faptul ca e cadou, ca am primit-o prin curier impreuna cu nenumarate minunatii (semne de carte, dulciuri, o scrisorica). Nici o secunda nu m-am gandit ca cineva si-ar da silinta intr-atat pentru o carte urata. Si asa a fost.
Am devorat-o imediat desi aveam atatea altele la rand, m-am asezat cu ea in pat sa o rasfoiesc si m-am ridicat doar cand am terminat-o. (Bine, n-a fost taman asa...dar that's what it felt like :).
LuLing Young incepe sa uite detalii din propria viata - varsta isi spune cuvantul astfel ca se hotaraste sa le puna pe hartie. Fiica ei, Ruth descopera povestea scrisa in chineza dupa ce a lasat-o pentru cativa ani intr-un sertar. Este o poveste frumoasa - emotionanta si complicata despre dragostea dintre mama si fiica, doua generatii de mame si fiice, de fapt. Aproape un cliseu, felul in care istoria se repeta...fiica isi desconsidera mama pana intr-un anume moment cand este deja prea tarziu. Apoi incearca sa recupereze - timp si secrete care o vor ajuta sa-si puna viata in ordine. 
Mi-a placut mult romanul, pentru bucatelele de istorie si momentele emotionate, pentru povestea tragica si detaliile interesante. Il recomand cu drag si ma bucur ca l-am citit.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO