M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

miercuri, 15 decembrie 2010

Huliganii - Mircea Eliade

Titlu original: Huliganii
Autor: Mircea Eliade

Lungime: 355 pagini
Citibilitate: da
Recomand: da

De ce am ales-o: este Eliade...no other reasons needed!

M-am infipt cu pofta in romanul acesta mai mult de dor. De dorul noptilor din liceu cand citeam cu foame tot ce gaseam si pe oriunde apucam.
Spre rusinea mea, nu citesc prea multa literatura romana si atunci cand o fac este aproape intotdeauna vorba de scriitori..."consacrati". Ma tem sa pierd timpul cu chestii noi, desi ma cert intotdeauna pentru teama asta stupida.
Dar, dorul de mai sus impreuna cu teama de care pomeneam si cu faptul ca mi-a sarit in ochi la chiosc intr-o dimineata, saptamana trecuta - au dus la citirea cu pofta a acestui roman. Si am aflat cu uimire ca inca mai pot citi pe nerasuflate, inca mai pot sa ma lipsesc de somn de dragul unei carti, inca mai pot privi cu ciuda personaje fictive care ma calca pe nervi. Este atata revolta adolescentina in paginile acestea, atatea decizii nerationale, pasiuni si drame scolaresti incat m-am trezit privindu-le de undeva de sus. Din locul acela in care nimeni nu vrea sa ajunga...acolo de unde iti vine sa strigi "si eu am simtit asa" dar te abtii...pentru ca asta ar insemna ca acum nu mai simti...
Ma bucur ca am depasit capriciile hormonale ale adolescentei. Dar uneori...imi este dor.

2 Comentários:

yuki spunea...

ce tare, si eu tot in adoloscenta citeam pe rupte Eliade, apoi m-am oprit brusc si n-am mai revenit.Stiu insa ca voi reveni la el, ma las 'sa ma mai coc ':D

Diana B. spunea...

Trebuie sa revii...mie mi-a placut foarte mult sa recitesc ce citeam pe atunci...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO