M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 16 februarie 2009

Ramblings

Lipsesc un pic caci am inceput trei carti deodata si mai vad si filme printre randuri...ca sa nu mai vorbesc ca si lucrez uneori...cateodata...destul de des :)). Va las o listuta ca sa-mi iertati absenta!

Am vazut: City of Ember, Seven Pounds, The Holiday si 27 dresses. Astept sa vad si cateva episoade din Dr House in curand si Casablanca si Taxi Driver.
Readingwise, fac ture intre Isabel Allende, Gabriela Melinescu si Philippa Gregory. Ma asteapta pe noptiera: Amelie Northomb - Catilinarele; Tomas Eloy Martinez - Zborul reginei; Monica Lovinescu - Intrevederi cu Mircea Eliade, Eugen Ionescu, Stefan Lupascu si Grigore Cugler; Salman Rushdie - Fury; Marquez - Ochi de caine albastru.

1 Comentário:

Valentina spunea...

Sper sa nu lipsesti foarte mult din "blogosfera". M-am obisnuit sa te citesc :D

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO