M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Curiozitati

Leapsa de la Cinabru :)

1. Care este cea mai buna carte citita de tine?

Dificil, foarte dificil...Portretul lui Dorian Gray.

2. Ai facut cadou carti?
Dintodeauna.

3. Care este viitorul literaturii?
Viitorul n-am de unde sa-l stiu, dar nu prea vad literatura intrand in criza.

4. In ce limbi ai citit carti?
Romana, engleza, germana, franceza.

5. Ce carti "celebre" nu ti-au placut?
Sunt multe, dar din cele recent citite: Llosa - Pestele in apa, Pamuk - Ma numesc Rosu, Dune.

6. Ce tara a produs cea mai buna literatura?.
Majoritatea autorilor mei preferati sunt sud-americani.

7. Iei notite din cartile pe care le citesti?
Mai rar, pentru ca citesc in pat, cu motanul in brate si nu vreau sa-l deranjez :).

8. Cam cate carti ai citit pana acum?
Nu am tinut registru...cele din biblioteca proprie - in jur de 500, multe din biblioteca parintilor in copilarie si foarte multe de la biblioteca in liceu si facultate.

9. Cu ce carti ai dormit in brate de plictiseala?
Nu mi s-a intamplat. Sufar/ma bucur de insomnii.

10. Ce înseamnă cărţile pentru tine?
Cea mai lunga prietenie.

11. Care este cea mai scumpa carte pe care ai cumparat-o?
Nu stiu. Probabil dictionarele - Websters si Longman...dar acum mult timp.

12. Care este cel mai tare final la o carte citita?
Mi-e imposibil sa aleg unul.

13. Care este cea mai influenta carte citita de tine?
Probabil Sexus a lui Henry Miller - m-a lecuit de inhibitii de tot felul. Si la un alt nivel si o cu totul alta varsta- Convorbiri cu Octavian Paler.

14 Care scriitor te-a influentat cel mai mult ?
Probabil Jane Austen....

15. Cat de repede citesti o carte?
Destul de repede dar depinde si de carte. In medie cam 1,5 pe saptamana.

16. Poate literatura sa schimbe lumea?
Lumea nu se schimba decat in cazul catastrofelor naturale... si nici atunci nu-s prea sigura.

5 Comentários:

Valentina spunea...

Mi-au placut mult raspunsurile tale. Si mi-a placut mult si leapsa asta. Am furat-o si noi :D

Diana B. spunea...

Ma bucur ca ati luat-o ca eu am uitat sa o dau mai departe :).

Anonim spunea...

;)) Si eu am luat-o de la Cinabru. E foarte frumoasa leapsa. Hm... din cartile pe care le-ai amintit n-am citit niciuna. Ah, ba da, Portretul lui Dorian Gray. :D

Mirela R. spunea...

hm... majoritatea cartilor pe care le-ai amintit nu le-am citit. :)

Cinabru spunea...

Faine raspunsuri, mersi ca ai preluat-o.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO