M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 26 februarie 2009

Hai la vot...

Un anonim binevoitor m-a inscris in Roblogfest despre care nu prea stiam eu mare lucru dar m-am documentat si se pare ca se cade sa-mi fac un pic de reclama :). Am citit eu pe-acolo regulile and all si in mare, este un concurs de popularitate care nu ma incalzeste foarte tare dar mi s-a parut incredibil ca cineva s-a gandit sa ma nominalizeze asa ca, din respect pentru persoana respectiva...iata-ma facandu-mi reclama. Nu prea stiu ce premii sunt, if any...

Sunt nominalizata la doua categorii: Personal & Infotainment - Blog personal si Profesional - Blog cultural (literatura, istorie, muzica clasica, etc). Daca va face placere si aveti timp si rabdare iata cum ma puteti vota:

  • Mergeti pe prima pagina si va faceti cont. (Stiu, cam nesuferita treaba dar garanteaza corectitudinea voturilor). Nu dureaza mult si nu va cere multe informatii. Plus ca puteti folosi contul si parola pe mai multe platforme.
  • Apoi apasati pe butonul de mai jos:
VOTEZI la roblogfest 2009

  • Apasati pe Personal & Infotainment - Blog personal unde apare o lista luuuuuunga in care ma gasiti si pe mine pe mirobolanta pozitie 395.
  • In fata numelui este o chestie roz care trebuie bifata iar in apoi in partea de jos a paginii trebuie sa apasati Salveaza votul meu.
Cam asta este...un proces lungut dar asta e, nu l-am organizat noi. :) Exista aici o explicatie pentru faptul ca e asa de greu sa votezi. De vina sunt, evident, tot neseriosii :).

Multumesc anticipat pentru rabdare si voturi.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO