M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

vineri, 21 mai 2010

Seria Avalon

Tot citind seria Avalon m-am gandit ca mi-ar fi prins bine s-o iau in ordine. Eu le-am citit cam alandala pentru ca nu mi-a trecut prin minte ca o sa-mi placa atat de mult incat sa mai citesc inca una, si inca una, si inca una. :) Apoi, nu am mai avut rabdare sa le iau pe toate, cum cumparam una cum imi bagam nasul in ea. Oricum, nu sunt intr-atat de legate intre ele incat sa nu se inteleaga daca nu le citesti in ordine. Totusi poate va fi utila cuiva lista de mai jos.
  • The Fall of Atlantis (1987)
  • Ancestors of Avalon (publicata in 2004)  - scrisa de  Diana L. Paxson dupa indicatiile lui M.Z.Bradley). Tradusa  de Ana Veronica Mircea la editura Nemira in 2009, cu titlul Strabunii
    Avalonului
  • Sword of Avalon (2009) (scrisa de Diana L. Paxson)
  • Ravens of Avalon (2007) (scrisa de Diana L. Paxson)
  • The Forest House (1993) tradusa la editura Nemira in 2007 de catre Laura Bocancios publicata cu titlul Sanctuarul
  • Lady of Avalon (1997)tradusa la editura Nemira in 2009 de catre Silviu Genescu, publicata cu titlul Doamna din Avalon
  • Priestess of Avalon (2000) (inceputa de M.Z.Bradley si continuata de Diana L Paxson) (D.p.d.v. cronologic incepe undeva inaineta partii a 2a din Doamna din Avalon) tradusa la editura Nemira in 2009 de catre Antuza Genescu, publicata cu titlul Preoteasa din Avalon
  • The Mists of Avalon (1979) publicata la editura Nemira in 2 volume cu titlul Negurile
 In alta ordine de idei, in partea drepta gasiti un butonas pe care scrie Anticariat. Am pus acolo la vanzare unele carti pe care nu le mai vreau. Acum sunt doar cateva dar o sa mai adaug. Poate va intereseaza ceva.

8 Comentários:

YukiAme spunea...

10s, daca era dupa capul meu as fi inceput cu "Negurile din Avalon" :D
btw, am visat eu, sau exista cumva si film? pot sa jur ca am vazut ceva cu Avalon, cu angelica Huston or something

Diana B. spunea...

Este un film, The Mists of Avalon.Nu ma pricep eu la actori dar e cu tipa aia creata care a juncat in spitalul de urgenta.Foarte dragut filmul. Mi-a placut.

simonastefanuca spunea...

Te citesc de ceva vreme pe toate 3 blogurile. Datorita recenziilor tale la volumele din seria Avalon m-am decis sa abordez genul fantasy ( foarte nou pentru mine) si nu regret ca am facut asta. Sunt pe cale sa termin Sanctuarul si am in biblioteca si Negurile cele 2 volume. Cu siguranta imi voi achizitiona si volumele urmatoare. Poveste este foarte antrenanta si m-a tinut in priza cateva zile :)

Diana B. spunea...

Ma bucur ca ti-au placut cartile din seria Avalon. Si eu am abordat-o tot cu ezitari pentru ca nu mai citisem fantasy pana atunci dar intr-adevar te tine in priza. :)

W.I.D. spunea...

Am gasit pe site-ul editurii Nemira o carte Avalon ('Negurile' cred ca se numeste) la promotie, doar 10 lei. Ma gandeam ca poate te intereseaza. :P Iti las aici link-ul.

http://www.nemira.ro/10-lei/avalon-negurile-%28vol-2-din-seria-avalon%29--1030

P.S. S-ar putea sa gasesti si alte carti din serie la promotie.

Diana B. spunea...

Multumesc. Eu deja le am pe toate cele publicate la Nemira. :)

Yuki spunea...

salut
am gasit la nemira la reducere negurile si sanctuarul. Sunt absoult topita dupa cartile astea, dupa cum ma si asteptam; deja nu mai conteaza ordinea in care le citesc, sunt fabuloase :)

Diana B. spunea...

intra la reducere mai mereu. Daca urmaresti site-ul lor o sa le iei pe toate pana la urma.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO