M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

miercuri, 5 mai 2010

Leapsa cu carti

Am gasit o leapsa faina aici si cum de mult n-am mai prestat asa ceva m-am gandit sa o fac si eu. Sa vedem ce iese. :)

Câte cărți ai citit până acum în 2010?
In jur de 15. Nu pot sa apreciez exact pentru ca sunt multe pe care nu le-am adaugat pe blog.

Câte cărți de ficțiune și câte de non-ficțiune?
Doar una de non - fictiune si anume Metafizica sexului. In rest, I mostly read fiction.

Care e proporția de scriitori bărbați vs. femei?
3 femei si restul barbati.

Care e cartea preferată citită până acum în 2010?
Anthony Bourdain - Kitchen Confidential si cele din seria Avalon.

Care e cartea care ți-a plăcut cel mai puțin până acum în 2010?
Chuck Palahniuk - Bantuitii

Ai început vreo carte și n-ai putut să o termini?
Da, cea de mai sus.

Care e cea mai veche carte citită?
1001 de nopti, desi nu am citit-o in intregime.

Dar cea mai nouă?
Taramuri pustiite - povesti ale apocalipsei

Cel mai lung și cel mai scurt titlu?
Taramuri pustiite - povesti ale apocalipsei si Bantuitii

Cea mai lungă și cea mai scurtă carte?
Cea mai scurta - Pedantul in bucatarie de Barnes; cea mai lunga nu stiu...poate 1001 de nopti.

Câte cărți împrumutate și/sau de la bibliotecă?
2 imprumutate, niciuna de la biblioteca...de cand imi permit sa le cumpar nu prea mai merg la biblioteca.

Câte cărți citite sunt traduceri?
Mai mult de jumate.

Care e cel mai citit autor anul acesta?
Rushdie.

Ai recitit vreo carte?
Nu.

Care e personajul preferat din cărțile citite până acum în 2010?
Nu m-a fascinat nimeni intr-atat incat sa-i mentionez.

Ce țări ai vizitat prin cărțile citite?
India, America, Marea Britanie, Maroc, Atlantida (:P).

Ce carte nu ai fi citit dacă nu ți-ar fi fost recomandată?
Metafizica sexului.

Ce scriitori descoperiți în 2010 ai vrea să citești mai mult?
Probabil ca as mai citi niste SF daca as avea ocazia. Si Alice Sebold.

E vreo carte a cărei lectură îți pare rău că ai amânat-o?
Am Viata unui om singur a lui Adrian Marino dar nu stiu cand ajung la ea.

Nu vreau sa oblig pe nimeni sa o faca dar daca va hotarati sa-mi spuneti si mie, ca-s curioasa sa citesc si pe la altii! :D

2 Comentários:

YukiAme spunea...

de ce viata lui adrian marino?

Diana B. spunea...

Pentru ca imi plac autobiografiile, jurnalele si altele asemenea.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO