M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 26 ianuarie 2009

Monday goodies



Zi frumoasa de luni, saptamana a inceput bine cu doua carticele pe care le astept de vreo luna. Le-am comandat pe net inainte de craciun pentru ca nu le gaseam prin librarii si au venit acum. A fost o semi surpriza caci uitasem de ele si chiar m-am bucurat din suflet sa le rasfoiesc in sfarsit. Nimic nu se compara cu senzatia aceea pe care o ai cand ochii iti aluneca in sfarsit printre paginile unei carti mult dorite!
Singura problema ar fi pe care sa o incep mai intai...alegere grea caci de azi dimineata ma tot gandesc la asta si nu reusesc sa ma hotarasc. As face un sondaj dar mi-e teama ca nu o sa raspunda nimeni si tot nehotarata raman :)).
Pana una alta, momentan strabat Pestele in apa despre care va voi povesti curand...sper. :)

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO