M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 21 iulie 2008

Soufle de cartofi

Se intampla din cand in cand sa mai fac mancare si de placere...rar, dar se intampla. Iaca ce a iesit din niste cartofi si un pic de cascaval...si un super-califragilistic vas de yena :love: pe care l-am achizitionat de curand in incercarea disperata de a evita prajitul in tigaie...caci m-am saturat de ulei scuipacios. :P





Reteta am luat-o de aici! (doar nu credeati ca am scornit-o....:shrug:)

6 Comentários:

Ina Todoran spunea...

Ciao! Ti-a iesit tare bine sufleul! Daca vrei sa ai mai mult cascaval deasupra, atunci il poti razali. Te pup!

Valentina spunea...

Ce bine ti-a iesit. Si ce pofta mi-ai facut...

cg spunea...

eu n-am mai gatit de o vesnicie.. dar am gatit cartofi frantuzesti.. duminica asta. ioi. m-am speriat cand am soufle-ul tau!... ;;), ca si eu mi i-am pozat pe ai mei :))

Diana B. spunea...

Pai in cazul asta va astept pe amandoua la un soufle :D

cg spunea...

...la sibiu? in aer liber? :D:D:D sau in turnul bisericii evanghelice ;)) muahahahahahaha

Diana B. spunea...

He he, as fi zis mai degraba la mine ca sa fugim dupa aia in vama....ca-n sibiu nu ma car cu vasul de yena :))

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO