M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 17 iulie 2008

Paul Auster - Trilogia New York-ului


Inca o surpriza placuta din partea colectiei Cotidianul. Am terminat numai Orasul de sticla dar mi s-a parut excelent, extrem de captivant si original. Nu as fi crezut sa mai citesc vreodata o poveste cu detectivi care sa ma surprinda (la cate carti, filme si seriale de gen am vazut). Povestea este pe cat de simpla pe atat de atragatoare. Dupa o tragedie personala care il arunca intr-un anonimat "self-induced", un intelectual/scriitor de succes se pierde in itele foarte incurcate ale unei povesti cu personaje ciudate si teorii despre limbajul natural. Tema izolarii care ma atrage in mod deosebit si motivul personajului ratat, stilul vibrant si usor ironic sunt doar cateva lucruri care mi-au pastrat mintea si atentia "ciulite".

2 Comentários:

Anonim spunea...

daca ti-a placut trilogia s-ar putea sa-ti placa si "cartea iluziilor" unde gasesti cam aceleasi teme legate de identitate, izolare... am citit-o prima si apoi comparand pentru mine a ramas ca cea mai buna a lui auster

Diana B. spunea...

Am citit cate ceva despre ea pe net si sunt convinsa ca mi-ar place dar trebuie sa ma limitez la o carte/autor deocamdata..mi s-au strans mult prea multe care asteapta sa fie citite.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO