M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

marți, 3 martie 2009

Numbers

Daca as fi fost o casatorie as fi la nunta de argint. M-am invartit in jurul soarelui de 25 de ori pana acum. Imi place 25...nu mi-a mai placut nici un numar de la 21 incoace...dar 25 e simpatic. Imi pare indraznet si jucaus dar puternic. Nu prea-mi vine mie a crede ca e el...uneori inchid ochii si parca ar fi 18, cred ca e inca, undeva pe acolo dar nu mai scoate nasul prea des.
E primul an in care nu-mi doresc nimic. Is it presumptuous I wonder, sa spun ca viata mea e grozava acum?

4 Comentários:

Valentina spunea...

La multi ani! :)

Diana B. spunea...

Multumesc!

Anonim spunea...

Sa fii iubita si fericita, 25 e cel mai grozav numar.

Diana B. spunea...

Multumesc de urari :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO