M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

vineri, 6 martie 2009

Nu sunt perfecta dar imi place ce sunt


Ma trezesc de dimineata morocanoasa si muta si intr-o zi fara servici nu scot o vorbulita pana pe la 10; intr-o zi cu servici ma fortez sa zambesc dar ironizez clientii vreo juma de ora pana imi intru in ritm.
Cand citesc o carte cam plictisitoare sar peste pagini si ma duc in diagonala pana la sfarsit sau pur si simplu o las sa adune praf la capul patului.
Cand gatesc pun aproape mereu prea multa apa, sare sau ulei. De la inceputul carierei mele culinare am aruncat nenumarate oale cu ciorba si tigai cu mancare ...gresita.
Cand fac pe artista renunt cu nervi daca nu-mi ies pozele din prima.
Nu-mi place craciunul, pastele, 8 martie, sf valentin, dragobetele, martisorul...poate doar revelionul, un pic, dar si atunci mi-e cam somn.
Lenevesc cat mai frecvent posibil, cu mare pofta si fara pic de remuscari. Ma duc la sala unde topai ca apucata si cand ajung acasa mananc ciocolata sau praji sau altceva care ingrasa...pentru ca merit. :D
Nu sunt perfecta si uneori nici macar nu ma straduiesc!

P.S. Post scris sub inspiratia www.nusuntperfect.ro. Mai gasiti acolo si alti oameni imprefecti si laudarosi. :)

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO