M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 24 noiembrie 2008

Naturally...

La noi inca nu e foarte la moda toata chestia asta cu diverse produse organice, dar mie mi se pare un lucru foarte bun si sustin ideea pe cat pot. E adevarat ca produsele organice sunt o idee mai scumpe dar cred ca sanatatea noastra merita. In Romania alegerile noastre sunt insa limitate caci nu sunt multe produse genul acesta si nici magazine care le promoveaza. Iata, asadar, cateva produse pe care eu le-am descoperit prin intermediul Inei si le recomand:

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO