M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

miercuri, 12 noiembrie 2008

Golem - Gustav Meyrink



Se pare ca acest roman Golem este cel mai "citibil" dintre romanele autorului Gustav Meyrink, un autor despre care am auzit ca ar considerat un fel de Edgar Allan Poe al Austriei. L-am inceput asadar cu mare placere si nerabdare, Poe fiind printre preferatii mei.
Am fost insa, inca de la inceput, un pic dezamagita de haosul scriiturii. Personajele sunt vagi si greu de recunoscut de la o pagina la alta, firul povestii pare acoperit de o perdea de ceata si in loc de o lectura relaxanta am dat peste una care necesita o gramada de concentrare. Golemul, creatura legendara in folclorul iudaic este personajul care le leaga pe toate celelalte. In afara de acesta, nu e prea sigur cine sunt celelalte personaje, si cine prin ce experienta trece. Povestea este adesea eliptica si intregul roman pare un vis - fara sens, cap sau coada. La sfarsit nu esti tocmai sigur ce s-a intamplat cu adevarat in naratiune si ce a fost in imaginatia sau memoria diferitelor personaje.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO