M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

marți, 4 noiembrie 2008

Childhood feels like...



An American Tail

Daca nu stiti cine este Fievel Mousekewitz sau Tiger nu cred ca vreau sa mai vorbes cu voi pana nu aflati! :P. Realizez ca ceea ce voi spune in continuare este unul dintre cliseele ultimilor ani dar....ACESTEA erau DESENE ANIMATE. Desene - adica desenate de niste oameni, cu mana, creion si culori si animate adica puse cap la cap prin habar n-am ce procedee dar ce iesea era absolut genial. De fiecare data cand imi amintesc de cate un astfel de desen animat si il mai si gasesc pe youtube sau pe wikipedia, bucuria ma tine zile intregi! Ei bine acum mi-am facut plinul pe saptamana asta. Mi-am amintit de An American Tail din intamplare si de vreo ora ma gandesc numai la Fievel si Papa Mousekewitz, la caseta video cu desene animate cu soricei convinsi ca there are no cats in America, de cantecele lor vesele sau melancolice, de engleza pe care o intelegeam si nu prea.

Asadar, prin prisma acestor amintiri frumoase m-am gandit ca ar fi frumos sa ii implic si pe altii in aceasta bucurie. Deci, daca va amintiti lucruri frumoase din copilarie, lucruri care va faceau sa zambiti...scrieti despre ele, puneti drept titlu "Childhood feels like" si lasati-mi un link. De-abea astept sa descopar amintirile voastre despre copilarie.

Asa ca, pentru mine, in seara asta, CHILDHOOD FEELS LIKE: An American Tail

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO