M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

marți, 14 octombrie 2008

Pascal Bruckner - Care dintre noi l-a nascocit pe celalalt?




Fără sa-mi dau seama am ajuns la a patra carte semnată Pascal Bruckner si pentru a patra oara ridic din sprancene fara sa-mi dau seama daca e de bine sau de rau. Avand in vedere, insa, ca tot revin la el, se pare ca ar fi de bine :). Ma uimesc cartile lui prin claritatea cu care expune relatiile umane cu tot cu detaliile atat de neplacute uneori. Descrierile sunt impecabile, fie ca e vorba de frumusetea unei femei trecute de tinerete sau de gelozia incredibila care se poate naste numai intre prieteni. Care dintre noi l-a nascocit pe celalalt este povestea unei prietenii, fara artificii despre living happily ever after, fara dulcegarii feminine sau pseudo-solidaritate masculina. Este o prietenie reala, care evolueaza si involueaza in functie de transformarile personale ale fiecarui personaj. Viata e grea, psihologia umana e plina de zone intunecate, sentimentele sunt adesea maladive si frustrarile abunda. Bruckner vede totul si expune totul.

6 Comentários:

Realitatea lui Petria spunea...

Şi eu îl citesc cu plăcere.

Anonim spunea...

Eu am citit doar tentatia incentei de la el .. destul de buna cartea

LZ spunea...

Am intrat sa vad care e (mai e) tara mea (re)inventata; si am ramas captiva cartilor expuse de tine; merci!

Diana B. spunea...

Multumesc de vizita! :) Spor la citit! :)

Raluca spunea...

si eu am un intreg raft Pascal Bruckner!Intotdeauna i-am considerat eseurile extraordinare:Tentatia inocentei,Melancolia democratiei,Euforia perpetua.Fantastic,caustic-obiectiv,genial scrise!Din pacate(parerea este absolut personala)romancierul PB este mult,muuult in urma filosofului&criticului social. Intrigile se repeta dupa acelasi tipar,povestile sunt atat de predictibile...m-am incapatanat sa-i cumpar si citesc romanele,care m-au dezamagit repetat...:(( nu am avut insa ocazia sa recitesc ''Luni de fiere'',l-am citit acum 10000 de ani,in liceu si tin minte ca m-a lasat bouche-bee!
PS.off topic:sper ca pisoii aia draguti,pe care i-ai prezentat aici,au gasit o casa iubitoare in care sa creasca mari fi frumosi!

Diana B. spunea...

L-am cam abandonat pe Bruckner dupa cartea aceasta. Poate voi reveni la el daca imi mai pica ceva in mana. Poate chiar am sa-i incerc eseurile de data asta.

Da, pisoii sunt la casele lor desi nu cu ajutorul blogului. :) Rezultatul final conteaza insa. :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO