M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 20 octombrie 2008

Egalitate preferentiala/inegala - "manifest" anti-feminist



Postarea asta vine ca reactie/raspuns la cele scrise de Valentina despre feminism/egalitate.

Egalitatea dintre sexe este un cal troian al relatiilor de atata amar de vreme incat fie si simpla mentiune a acestei sintagme imi starneste un zambet sarcastic. Egalitate nu exista! Nicaieri, deloc! Suntem diferiti, unii mai buni, altii mai rai iar bunatatea si rautatea fiind relative exista diverse criterii prin care stabilim care-i care. Unul dintre aceste criterii este genul. DA suntem mai rezistente la durere (fizica si psihica), mai frumoase, mai delicate/diplomate, ne lipsesc aproape complet instinctele razboinice. NU conducem prea bine, nu ne putem controla intotdeauna emotiile, vrem sa avem toate avantajele barbatilor dar nici una dintre responsabilitati. RECUNOSC cu placere ca daca as avea ocazia as fi o femeie intretinuta...as gati ceva bun o data la doua zile, as face frumos pentru cunostinte vreo ora pe saptamana si in rest as citi, as picta, as canta la pian si la vioara, as recita poezii (si pretty much orice alta dulcegarie la care va putti gandi.)E adevarat ca multe femei puternice si ambitioase s-au luptat din greu ca eu sa imi pot permite luxul de a face din asta un vis si nu o obligatie. e la fel de adevrat ca majoritatea au murit destul de nefericite.

Imi place sa fac pe bucatareasa din cand in cand si imi place ca nu e obligatoriu.
Imi place cand ma descurc cu banalitatile cotidianului si imi place cand el e langa mine si nu trebuie sa omor eu gandacii de bucatarie.
Imi place cand ii fac ordine intre haine si imi place cand da cu aspiratorul.
Imi place cand ma alinta si imi place cand luciditatea lui ma salveaza de deciziile neinspirate ale intuitiei.

Suntem ceea ce suntem, femei ambitioase sau tandre, barbati razboinici sau iubitori sau all in one...ca-i super oferta :P . Traim intr-o lume a diversitatii...si nu cred ca e un lucru nou cel pe care-l spun: GET USED TO IT!

1 Comentário:

Valentina spunea...

Hm. Nu toti gandesc ca tine, mai precis nu toate sunt capabile sa recunoasca.
Si eu sunt poluata de "egalitatea" intre sexe si de "feminism" sau "misoginism". M-am saturat.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO