M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

duminică, 5 septembrie 2010

Curatenia de toamna

Pentru ca Octavian s-a decis sa faca din nou curatenie intre carti, m-am gandit sa imi intind si eu un pic tentaculele catre bibleoteca lui plina de bunataturi. Asadar, greedy cum ma stiti eu imi doresc mai multe carti de-ale lui si nici nu prea stiu care pe unde le-a dat asa ca o sa fac un mic top si poate am noroc macar una sa ramana si pentru mine. :)

1. Sylvia Plath mi-a placut atat de mult in facultate incat ma plimbam cu niste xeroxuri dupa poeziile ei prin geanta, le citeam si rasciteam in timp ce-mi asteptam iubirea vietii inbarul copilariei noastre. :) Ar fi chiar fain sa o recitesc, dintr-o carte reala si nu dupa xeroxuri. :)
2. Ar fi interesant de citit si cartea lui Marilyn Manson desi am vazut ca cineva a cerut-o deja asa ca...poate mi-o imprumuta si mie cateva zile cand se satura de ea. :)
3. Amy Tan — The Bonesetter’s Daughter fara sa am un motiv anume, doar pentru ca ar fi interesant de citit Chinese American literature.

Ce idee buna asta...as scapa si eu de cateva carti...



1 Comentário:

Serban spunea...

Astept cu interes sa incepi. Daca incepi.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO