M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

marți, 6 octombrie 2009

Schimb de carti Constanta - octombrie


Dupa o pauza prelungita, SdC revine la Constanta, sper eu, cu forte proaspete. V-am pregatit carti noi si va astept cu ganduri bune si idei frumoase. Sunt nereabdatoare sa ne revedem…recunosc, mi-ati lipsit. Mi-au lipsit cartile surpriza si descoperirile interesante, povestile si proiectele voastre, plangerile si laudele de tot felul.

Ne revedem asadar, cu voie buna, in acelasi bar care ne-a primit mereu - In Vama, duminica 11 octombrie, ora 15.00.

M-as bucura sa stiu daca doriti sa veniti...puteti lasa un comentariu in acest sens :).

Daca nu stiti ce este Schimb de Carti, vedeti aici!

4 Comentários:

Manide spunea...

N-am venit niciodata la intilnire..., dar as vrea sa vin; doar sa schimb carti. Vine lumea In Vama?

Diana B. spunea...

Vine lumea, cum sa nu..atmosfera e linistita si nu ne deranjeaza nimeni. Te astept cu drag :).Se primesc si propuneri de schimbare a locatiei...numai sa nu spuneti Carturesti, ca acolo nu se poate!

Oana spunea...

Poti conta si pe mine!

Diana B. spunea...

Ma bucur, te astept :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO