M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

miercuri, 30 septembrie 2009

Zece carti ce merita citite


Am primit o leapsa mai veche de la Bianca si de cateva saptamani ma tot gandesc la ea. E tare greu sa aleg doar zece carti din toate cele care mi-au placut. De fapt...e imposibil. Voi enumera aici cele 10 carti care imi vin acum in minte...care m-au impresionat pe cand le-am citit. Daca refac leapsa peste o saptamana probabil ca voi alege alte carti.


1. Maestrul si Margareta - Bulgakov: un roman atât de fascinant şi de breath-taking încât. deşi l-am citit de vreo trei ori şi am vazut şi un serial făcut după el, tot nu sunt în stare să spun mai mult decat...uau!

2. Mândrie şi prejudecata- Jane Austen: neapărat în limba engleză, este un adevărat regal de limbaj şi conversaţie.

3.Un veac de singurătate - G G Marquez: pentru că există poveşti şi pentru oameni mari şi pentru că aceştia ar trebui să le ia în seamă.

4. Poezii - Nichita Stănescu: pentru că în toată lumea asta de când e ea lume civilizată şi cu peniţa în mână nu a mai existat un aşa poet!

5. Portretul lui Dorian Gray - Oscar Wilde: pentru că e bine să ne cunoaştem lungul nasului.

6. Patrick Suskind - Despre iubire şi moarte:

7. Henry Miller - Sexus: pentru că vine o vreme când trebuie să renunţă la prejudecăţi şi să ne acceptăm dorinţele de orice fel.

8. Convorbiri cu Octavian Paler: mai multe lecţii decât într-un an de şcoală

9. Jurnalul Fericirii - N. Steinhardt: pentru că e important sa ştim!

10. La alegere între Salman Rushdie - Copiii din miez de noapte şi Haruki Murakami - Cronica păsării arc: pentru că eu sunt de părere că trebuie gustate toate prăjiturile de pe masă! :)

Nu o dau mai departe că se pare că deja a făcut-o toată lumea în afară de mine! :)) Poate doar stăpânului BughiMamboRag...pentru că e un blog tânăr şi pentru numele pe care şi l-a ales. :)

5 Comentários:

Yuki spunea...

si daca inlocuim pe Steinhardt cu Norman Manea si ' Intoarcerea huliganului'? :)

Bianca spunea...

Ce tare mă bucur că ai reușit să faci leapșa !!!
Nu contează că e mai târziu, conteazâ că am mai aflat ceva despre cărți bune :)

Diana B. spunea...

Yuki, eu zic sa adaugam nu sa inlocuim :).
Bianca, multumesc de leapsa. Chiar mi-a placut, desi am intarziat cu ea.

YukiAme spunea...

pentru ca trebuie sa ne rezumam la 10 :)
sincer, nici eu nu as inlocui ' Jurnalul' cu ' Intoarcerea', dar nu cred ca trebuie sa ne rezumam doar la Steinhardt. Incepe sa nu mai aiba sens ceea ce scriu :D

Diana B. spunea...

Inteleg ce vrei sa spui :). Oricum e foarte greu sa ne rezumam la 10 carti cand sunt atatea care nu ar trebui sa lipseasca dim biblioteca sau macar din memorie...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO