M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 21 septembrie 2009

Din concediu


Tot m-am străduit să postez achiziţiile concediului şi nu am mai apucat din diverse motive tehnice. :)

Cartea pe care o luasem de citit pe tren s-a dovedit a fi un adevărat dezastru. Atât de dezastru încât am şi uitat cum se numea şi nu am timp acum să o caut în bibliotecă. Drept pentru care, m-am răzbunat achiziţionând cărţi.
Şi nu a fost deloc greu când am găsit în Sibiu librăria Humanitas care avea un catralion de reduceri. :) Cu greu m-am abţinut să nu-mi las (IAR) toţi banii acolo.


Am luat aşadar - Malina de Ingeborg Bachman pe care deşi o doream de mult, mă tot chinui de o lună aproape cu ea şi nu se lipeşte de mine de nici o culoare. E un haos total în romanul acesta şi cred că va rămâne neterminat.
Doua romane ale dragei mele Isabel Allende - Ines a sufletului meu şi Despre dragoste şi umbră. Şi pentru că era super ofertă, am luat ş Istoria iubirii la juma de preţ sau gratis...nu mai ţin minte :)). Oricum...a fost super oferta! Ador super ofertele atunci când se aplică şi la alte cărţi decât cele de duzină.
Copiii lui Hurin e împrumutată...şi nu se ştie încă dacă şi când îi va veni rândul. :)

Ei şi astea au fost. Dacă vreţi poze de prin concediu le găsiţi aici şi bunătăţi de tot felul aici.

Diana

9 Comentários:

Anonim spunea...

Ce surpriză, intri pe blog şi te păleşte în moalele capului panoul pe care îl aşezi în fiecare dimineaţă în faţa librăriei! Ne-ai vizitat, ne-ai pozat, ne-ai şi făcut vânzare. Ai trecut prin casa însemnărilordinsubterana si nu ai stiut. Data viitoare nu mai ai voie sa vii fara să ne spui şi nouă - nu de alta, dar trebuie să ne cinstim musafirii de vază. Şi o întrebare: la subsol nu ai fost, nu? Pentru că acolo aveam oferte şi mai şi.

Diana B. spunea...

:) ce chestie! Nu am fost la subsol..de fapt nici nu am realizat ca este si un subsol. Eram cu ochii in toate rafturile deodata nu mi-a mai ramas nici unul pentru arhitectura :P.
Desi am observat podeaua din sticla...si mi-a fost prea frica de ea ca sa pasesc.. :)).
Oricum, am petrecut mai mult timp acolo decat ar fi trebuit avand in vedere ca am avut o singura zi la dispozitie pentru a vedea Sibiul.
Dar promit sa revin si sa va trag de maneca! :)

Anonim spunea...

Subsolul este de trei ori mai mare decât ce ai văzut sus, are şi cafenea...iar grosul arhitecturii şi al albumelor de artă, acolo era! :)

Cinabru spunea...

Frumos, lectura placuta. Sincer sa fiu, n-am citit nici macar una dintre ele, asa ca astept sa cetesc aici ce si cum.

Tomata cu scufita spunea...

Iuuuu, cum sa uiti titlul unei carti, indiferent cat de proasta e? ;)) Nu mi s-a intamplat niciodata. :P Dar na, eu le notez intr-un tabel, asa ca nici un titlu nu scapa. :D

Spor la citit.

Diana B. spunea...

Cinabru, multumesc frumos :). Pentru Allende bag mana in foc inca dinaitne de a le citi :). Dar asta doar daca iti place Marquez.
Tomata, eu le elimin intentionat, cred, din memorie...ce sa-mi mai incarc mintea cu porcarii...si-asa e prea putin loc acolo pentru cate vreau eu sa stiu :).

YukiAme spunea...

" Istoria iubirii" e o lectura placuta, fun, cu Isabel Allende o sa merg pe mana ta :)

joacadeamine spunea...

Tolkien e ceva ce n-am mai incercat din facultate, poate ca e momentul sa incep. 'Istoria iubirii' e clar un roman care trebuie parcurs, ma mir ca a ajuns la reduceri masive/gratis, pentru ca imi inchipuiam ca s-a bucurat de o receptie destul de buna. In fine, nu stiu asta despre editia in romana, ce-i drept, dar fiind vorba de aceeasi carte, ma gandeam ca e genul de carte pe care faima o precede. Cat despre draga de Allende, avand in vedere ca si eu tocmai m-am intors din vacanta (petrecuta cu al ei La isla bajo el mar), stiu ce vrei sa spui. Si cred ca oricine poate merge pe mana ta, daca recomandarile sunt asa, hihi.

Diana B. spunea...

Ei, reducerea nu era speciala pentru cartea aceasta. Luai trei carti si a 4a era gratis sau asa ceva...si se aplica la mai multe..poate chiar jumate din cele de la Humanitas.
Fug sa vad ce-ai scris despre La isla.. :).

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO