M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 14 iunie 2010

Pablo de Santis - Caligraful lui Voltaire

Titlu original: El caligrafo de Voltaire
Autor: Pablo de Santis
Lungime: v
reo 200
Atmosfera: ametita
Citibilitate: da
Recomand: nu


 Eu una n-am inteles nimic din romanul asta. Mi-e clar ca nu are nimic de-a face cu Voltaire si ca e o mare harababura. O fi De Santis talentat si laudat dar mie mi s-a parut complet pe langa subiect. Povestea dar nu parea ca stie nici el prea bine ce, trece repede peste orice. Parca ar fi o carte scrisa de un psihotic. 
Ideile ar fi mai interesante daca nu ar fi atat de dezorganizate. Mi-a placut fata-statuie care e in stare sa cada intr-o transa ciudata in care nu face nici o miscare. Mi-a placut pasiunea/obsesia personajului pentru meseria lui - chiar pot sa inteleg iubirea pentru caligrafie. Si ideea ciudata a unor marionete ce joaca rol de oameni ar fi fost mai mult decat interesanta daca era destul dezvoltata.  
In rest, nu pot sa spun nimic despre carte, nu m-a plictisit si am citit-o pe nerasuflate....dar o sa o uit tot pe nerasuflate.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO