M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 10 iunie 2010

Despre Book Depository si The Shadow of the Wind

Sunt convinsa ca deja toata lumea stie despre www.bookdepository.co.uk. Daca nu stiti, e cazul sa aflati! Book Depository este o librarie online din Anglia care livreaza gratuit oriunde in lume. E  adevarat ca au preturile putin mai maricele dar restul beneficiilor sunt substantiale:
  • livreaza gratuit oriunde in lume
  • sunt foarte prompti
  • au de toate
  • nu au comanda minima
  • iti poti face un wishlist si ei te anunta cand cartile respective intra la reducere (am gasit si titluri la 4-5 euro)
Eu am cumparat carti in valoare de 25 de euro care mi-au venit la posta in 7 zile, ambalate individual in folie din aceea cu bule! :) Sa va amintesc cum am asteptat 2 luni o amarata de comanda la Humanitas? Iar aceste carti mi-au venit de la nu stiu cate sute de km in 7 zile! Si mi-au daruit si un semn de carte. :D Stiti voi cum e cu little pleasures! Va spun, they rule!

Sa va zic doua vorbe si despre una dintre cartile luate de la ei.

Titlu original: The Shadow of the Wind
Autor: Carlos Ruiz Zafon
Lungime: 500

Atmosfera: mystery thriller
Citibilitate: da
Recomand: de ce nu


In general nu sunt prea curajoasa si nu cumpar carti despre care nu am auzit dar are si metoda aceasta de shopping farmecul ei asa ca o  mai aplic din cand in cand. Despre Carlos Ruiz Zafon nu stiam nimic atunci cand am aflat de aceasta carte si nici acum nu stiu decat ca e din Barcelona si e tare laudat.
Romanul avea ca subiect cartile asa ca nu am ezitat sa il cumpar chiar si asa fara sa stiu prea multe. Si pana la urma s-a dovedit a fi o carte chiar placuta - usurica, de luat in concediu.
Din nu stiu ce motive nu citesc prea des mystery thrillers desi nu am nimic impotriva lor. Acesta este unul destul de reusit: original, interesant si chiar romantic pe alocuri. Personajele atragatoare si simplu conturate in bune si rele mi s-au parut adorabile. Nu poti sa nu te indragostesti de pustiul ramas fara mama care isi indreapta toata afectiunea asupra unei carti prafuite gasita intr-o biblioteca. Nu poti sa ignori si sa nu compatimesti frustrarile si problemele lui adolescentine iar in acelasi timp sa urmaresti cu interes povestea cartii care pare a fi personajul principal al romanului. Ulterior, autorul cartii respective adopta acest rol si nici pe el nu poti sa nu-l iubesti cu toata povestea sa tragic-boema.
Romanul este presarat cu mici cugetari amuzante sau mai serioase, numai bune de notat in caietelul de quotes. Atmosfera este, desigur, gloomy si misterioasa cu personaje clar negative care se dovedesc a fi eroi neintelesi si povesti de dragoste shakespeare-iene care se termina tragic. In final insa, binele invinge...ceea ce e refreshing and new in an old kind of way. :)
Catre sfarsit am devenit putin plicitisita, povestea se cam lungeste inutil si este nevoie de putina atentie pentru a retine toate detaliile care vor duce la dezlegarea misterului. Totusi, nu am motive reale sa o critic. Cartea ofera exact atat cat poate pentru genul ei.
Mi-a placut mult o idee din carte - Cimitirul cartilor uitate - o biblioteca pentru toate cartile pe care oamenii le dau la o parte, un loc in care aceste carti isi asteapta cuminti viitorii proprietari. La fel si ideea tatalui de a indulci viata micutului ramas fara mama, oferindu-i ocazia sa-si aleaga o carte din acest cimitir si sa o pazeasca pentru tot restul vietii. Alegerea ii va schimba cursul vietii oferindu-i un destin demn de pus intr-o carte.

7 Comentários:

Yuki spunea...

daaa, bookdepository rules!

W.I.D. spunea...

Ma amuza cum dupa 'Free Delivery Worldwide' scrie in paranteza To Romania and these other countries. Eu deja am gasit vreo 5 carti pe care as vrea sa le cumpar, daca as avea si banii ar fi minunat:P.
Dragut blog ai aici! :)

Diana B. spunea...

Pai cred ca asa scrie pentru ca te recunoaste ca accesezi site-ul din Ro. Daca ai intra din alta parte probabil ca ar scrie tara repsectiva.
Si mie mi-e greu sa ma abtin sa nu cumpar...e asa de usor cu cardul. :)
Multumesc pentru vizita si compliment. :)

www.jurnalderasfat.wordpress.com spunea...

Eu zic asa: play.com rules :), de fapt lor le apartine ideea livrarilor gratuite, thebookdepository au si ei cont acolo. In plus, poti gasi in acelasi regim de livrare gratuita carti de ocazie. De cand am descoperit siteul toata scoala si toti prietenii mei il folosesc :)

Diana B. spunea...

foarte interesant. multumesc!

Dana spunea...

Am o intrebare de Book Depository: ti le aduc la usa sau trebuie sa te duci tu dupa ele?
Stiu, lenea... Dar trebuia sa intreb :P

Multam anticipat.


Diana B. spunea...

pai ti le livreaza prin posta deci poti sa le ridici de la oficiul postal de care apartii. E simplu si vin mai repede decat te-ai astepta. :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO