M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

duminică, 5 iulie 2009

Colectia Enciclopedica - primele volume


S-au scris multe despre aceasta colectie, mai ales la inceput cand tocmai aparuse si cititorii nu s-au dezmeticit la timp dar s-au dezmeticit vanzatorii de la chioscuri si au facut o droaie de bani de pe urma bisnitei.
Eu am avut noroc sa gasesc toate cele 7 volume din prima parte a colectie, fiind de fapt si singurele pe care le-am achizitionat.
(In poza apar doar 6 pentru ca am realizat prea tarziu ca pe ultima - cea cu Einstein - o aveam in alta parte a bibliotecii).

Acum insa, m-am hotarat sa le vand pentru a face loc altora. (Ma asteapta vara asta, 3 targuri de carti in Constanta - deci ma intelegeti :)) ).

Nu e prima oara cand vand cărticele, iar pentru ca data trecuta au fost persoane interesate, mi-am facut curaj si mai indraznesc o data.

Asadar, prima serie din Colectia Enciclopedica de la Cotidianul - 7 volume:
  • Da Vinci
  • Dali
  • Biblia
  • Egiptul
  • Nostradamus
  • Dinozaurii
  • Einstein
pentru 45 Ron plus taxe postale. Cartile sunt in stare impecabila. Einstein are cateva sublinieri pentru ca am ajuns tarziu la chiosc si am cumparat-o pe ultima, care era desigilata si astfel subliniata. Nu e grav insa, de-abea daca se observa.
Nu le vand separat, asa ca nu intrebati. All or nothing! :)

3 Comentários:

elena spunea...

buna! am si eu o intrebare: in afara de kilipirim, ce targuri de carte o sa mai fie in constanta, si cand? merci!

Diana B. spunea...

Salut :)
Nu stiu extrem de multe detalii dar uite perioadele:
17.07 - 16.08 - Targ estival de cultura (undeva in zona barierelor de intrare in Mamaia)
19.08-23.08 - Targul Gaudeamus (tot in Mamaia - se pare ca la Cazino)
Le astept cu nerabdare, mai ales avand in vedere starea deplorabila a Kilipirim-ului.

Anonim spunea...

eu chiar sunt interesata de toate cele sapte carti.Le caut de mult timp. Te rog mult, ia legatura cu mine pe mihacristea@yahoo.com Iti multumesc mult.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO